Rap Basement
# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
(Browse Lyrics by Artist Name)
Related Lyrics



Yahhh Lyrics by Soulja Boy
Song: Yahhh
Artist: Soulja Boy
Featuring:
Track Number: 8
Album: Souljaboytellem
 Soulja Boy Yahhh Lyrics
Yahhh by Soulja Boy
Artist: Soulja Boy
Album: Souljaboytellem.com
Year: 2007
Title: Yahhh

Hey, Dem 30/30 Boyz, Soulja Boy and Arab
We got somthin new for y'all
When a motherfucka be in your face
Just on your nerves, talkin shit
And you just don't wanna hear it
Just be like "yahhh, bitch, yahhh!"

(chorus)

(Hey, SoulJa Boy, can I get your autograph?) Yahhh, bitch, Yahhh!

(Yo, Arab, I really like you, man) Yahhh, Bitch, Yahhh!

(Are there any 30 boyz that...) Yah, Yah, Bitch, yah yahhh!

(Yeah, I was wonderin, can I be on your next...) yahhh, yahhh, Bitch!

Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face (Yahhh!)


[Verse 1:]
Let me tell you about the life
And how you live when you is a star
Every single place you go
The people run up to your car
Everybody wants to talk, and everybody wants to jive
Everybody wants a handshake, or want a high five
And these ugly girls always got a friend
That wants to talk to you
(Bitch, Yahhh, Yahhh, Trick And your friend, Yahhh, Yahhh Too!)
Ain't got time for chitchat
I'm tryin to get this money
So get up out my face
You shit-breath dummy

(chrous)

(Hey, SoulJa Boy, can I get your autograph?) Yahhh, bitch, Yahhh!

(Yo, Arab, I really like you, man) Yahhh, Bitch, Yahhh!

(Are there any 30 boyz that...) Yah, Yah, Bitch, yah yahhh!

(Yeah, I was wonderin, can I be on your next...) yahhh, yahhh, Bitch!

Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face (Yahhh!)

Dawg, get out my face, Im startin to get mad
Walkin up
(Soulja Boy, Can I have your autograph?) Bitch, Yahhh, Bitch!
Leave me alone, let me get some peace
I'm sittin at the house and a nigga can't sleep
Leave me alone ho, before I have to knock your ass out
(Hey Soulja Boy, when that new 30/30 boyz cd coming out?)
Bitch, Yahhh, Bitch!
Bitch, Yahhh, Bitch!
Bitch, Yahhh, Ya, Yah, Ya, Yahh, Ya, Bitch

(chorus)
(Hey, SoulJa Boy, can I get your autograph?) Yahhh, bitch, Yahhh!

(Yo, Arab, I really like you, man) Yahhh, Bitch, Yahhh!

(Are there any 30 boyz that...) Yah, Yah, Bitch, yah yahhh!

(Yeah, I was wonderin, can I be on your next...) yahhh, yahhh, Bitch!

Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face, ho
Get out my face (Yahhh!)

Hey Soulja Boy, Wassup Man? Soulja Boyyy! Yeah, you like that?
We keep it crunk like that! Hey, man, you gonna let me get on this cd?
Man, come on, man, I got some bumpin stuff back at the-
Hey, Hey, Hey Araaab! Yeah You know I know that stuff "Watch My, Put It in da Chain"
Hey Soulja Boy, man, both of yall just listen, man, hey, man don't turn around
Hey, man, listen! Hey, look, I just got to tell you somethin
'Cause look, man, I know a nigga in Chica-
(Yahhh Bitch, Ya Yahh, Ya Yah Yah, Ya Yah)
Laughing
Yah Yahhhh, Bitch
Shut the fuck up, Bitch!
Yahhhh, goddamn, don't you get it?
Yah,Ah,
Ah Yahhh
Bitch, Ya Yahhh Bitch!

View More Soulja Boy lyrics

SEARCH LYRICS
New Lyrics
   by   Eminem
   by   Eminem
   by   Nicki Minaj
   by   Nicki Minaj
   by   Eminem
   by   Drake
TOP LYRICS THIS WEEK
  1. Over by Drake
  2. Shady Records Mixtape - Invasion (The Realest) by Eminem
  3. Eminem - Lose Yourself by Eminem
  4. The Warning (Mariah Carey Diss) by Eminem
  5. Ridin Dirty by Chamillionaire
  6. Blame It (On The Alcohol) by Jamie Foxx
  7. International Players by UGK
  8. Beautiful by Eminem
  9. Not Afraid by Eminem
  10. Mrs Officer by Lil Wayne
  11. Fack by Eminem
  12. My President is Black (Remix) by Young Jeezy
  13. Ass Like That by Eminem
  14. Holla If Ya Need Me by Trey Songz
  15. I Need A Doctor by Dr Dre
  16. Aint a Thug by Trick Daddy
  17. Playing With Fire by Lil Wayne
  18. Saxon by Nicki Minaj
  19. Thats All She Wrote by T.I.
  20. Where Im At by Lloyd Banks
  21. D12 - Quitter (Everlast diss) by Eminem
  22. Living Proof by Eminem
  23. Black Roses by Trey Songz
  24. Yo Side Of The Bed by Trey Songz
  25. Jupiter Love by Trey Songz