Rap Basement
# A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
(Browse Lyrics by Artist Name)
Related Lyrics



Freaky Girl Remix Lyrics by Gucci Mane
Song: Freaky Girl Remix
Artist: Gucci Mane
Featuring: Lil Kim, Ludacris
Track Number: 1
Album: Back to the Trap House
 Gucci Mane Freaky Girl Remix Lyrics
Freaky Girl Remix by Gucci Mane Lil Kim, Ludacris
"Freaky Gurl (Remix)"
(feat. Lil' Kim, Ludacris)

She's a very freaky gurl
Don't bring her to mama
First you get her name
Then you get her number
Then you get some brain in the front seat of the Hummer
Then you get some brain in the front seat of the Hummer
She's a very freaky gurl
She get it from her momma
First you get her name
Then you get her number
Then you get some brain in the front seat of the Hummer
Then you get some brain in the front seat of the Hummer

[Gucci]
Gucci cant ding a ling bet I make your back hurt
bet I make your cat squirt, Bet I make your neck jerk
Call lil kim told her better wear a tight skirt
bet i know your tight work, bet I make ya cum first
Gucci mane yeah bet we make a sex tape
flood it on the internet, put it on my myspace
Gucci got a big stick, make ya sing my ad libs, yeah
but you gotta be a queen bitch, Gucci
So icy trap star, fuck her like a porn star
first my H2 then i fucked her in her own car
face down, ass up, imma make her love me
probably dont love me but let her suck and fuck me
gucci wanna sex ya, tell me is ya itched it
probably coulda hit it dawg, I aint even hit it yet
fuck the 20 minutes dawg, i aint even nutted yet
now she braggin on me dawg, i aint even stuntin it

[Chorus]
She's a very freaky gurl
Don't bring her to mama
First you get her name
Then you get her number
Then you get some brain in the front seat of the Hummer
Then you get some brain in the front seat of the Hummer

[Lil' Kim]
I'm a very freaky gurl
Very freaky gurl, gurl
Very freaky gurl
Very freaky gurl, gurl [x2]

Ohh...
You want a freaky gurl?
Welcome to Kim's World
You ain't gon' wanna leave
Just like a kid at DisneyWorld
My deep throat'll have you squirtin' like a watergun
Coochie overflowin' like somebody let the faucet run
Bust one nut, I ain't done
I got more cum'
Friends? Tell' em all to come
We gon' have some mo' fun
Yeaaaah...
Chew on me like some bubblegum
I'll lick you like a lollipop
Once you taste my honeybun
It's our lil' secret
Just like my underwear
You know pain is pleasure
Can you make me shed a tear?
Smack my ass, grab my neck
Got 'em cummin' everywhere
I'mma freak so I don't care
Just don't get none in my hair
Now he callin' me wifey
And he wanna introduce me
Takin' me on shoppin' sprees
He wanna buy me Gucci
Zoomin' like a blue sea
On the back of his Suzuki
And I ain't even sex 'em
All I did was let him eat my, Coochie hahaha ok its gucci
yea lil kim

[Chorus]
She's a very freaky gurl
Don't bring her to momma
First you get her name
Then you get her number
Then you get some brain in the front seat of the Hummer
Then you get some brain in the front seat of the Hummer

[Ludacris]
I got sum brain n the front seat of the hummer
and if u can make it rain then ludacris can make it thunder
I ain't messin with these lames but it seem I make them wonder
How I came and took the game 4 the past 7 summers
Now yo woman wanna get it from the front from the back
and if she with it I'm a hit it from the side
Give her what she want in the lac cause she a freak gurl and I can see it in her eyes
She can go tit for tat it's so good that I made her wanna cry
A little bit of this little that 4 2 piece, biscuit and sum fries
Straight from churches ya boyfriends worthless
Cause luda go deep while he barely scratch the surface
She itching for a scratch like she dj jc
if u looking fo ya match Bitch come and find me
I be in the A town I ain't that hard to find
Put ya legs up in the air and see the DTP sign
If ya wanna meet my mama that's a thing I won't do
U say muthafuck me nah muthafuck you kno why

[Chorus]
She's a very freaky gurl
Don't bring her to mama
First you get her name
Then you get her number
Then you get some brain in the front seat of the Hummer
Then you get some brain in the front seat of the Hummer

[Lil' Kim]
I'm a very freaky gurl
Very freaky gurl, gurl
Very freaky gurl
Very freaky gurl, gurl [x2]
Ohh

View More Gucci Mane lyrics

SEARCH LYRICS
New Lyrics
   by   Eminem
   by   Eminem
   by   Nicki Minaj
   by   Nicki Minaj
   by   Eminem
   by   Drake
LATEST MUSIC VIDEOS
TOP LYRICS THIS WEEK
  1. Over by Drake
  2. Hyyer by KiD CuDi
  3. D12 - Quitter (Everlast diss) by Eminem
  4. Blame It (On The Alcohol) by Jamie Foxx
  5. Eminem, 50 Cent, Obie Trice - Love Me by Eminem
  6. Beautiful by Eminem
  7. The Warning (Mariah Carey Diss) by Eminem
  8. I Made It by Jay Z
  9. Eminem - Lose Yourself by Eminem
  10. Echo by Eminem
  11. Fighters by Lupe Fiasco
  12. Roc Boys (And The Winner Is) by Jay Z
  13. When Im Gone by Eminem
  14. No Apologies by Eminem
  15. Imagine by Snoop Dogg
  16. Press Play by Snoop Dogg
  17. Curtis 187 by 50 Cent
  18. Fuck You Silly by Nicki Minaj
  19. They Dont Know by Paul Wall
  20. Playing With Fire by Lil Wayne
  21. Witrhout Me by Eminem
  22. My 6-4 by Mike Jones
  23. Freakum Dress by Beyonce
  24. Candy (Drippin Like Water) by Snoop Dogg
  25. International Players by UGK